Print

Een ouder die inlogd is op jullie website, ziet een menu met drie opties.

Een ouder ziet hier alle inschrijvingen van zijn kinderen:

  • geboekt door hemzelf/haarzelf
  • geboekt door een andere ouder
  • die nog moeten starten of van het huidige en het vorige jaar

Voorbeeld: in 2021 worden de inschrijvingen van 2021 en 2020 nog getoond, maar die van 2019 niet meer.

Bij deze inschrijvingen kunnen verschillende knoppen staan:

Een ouder ziet hier zichzelf & alle kinderen of volwassenen die aan hem/haar gelinkt zijn in de personen app.

Hij kan er zijn eigen accountinfo wijzigen, de info van de kinderen en medische fiches invullen.

Op deze pagina kan ook proactief een kind worden toegevoegd, maar meestal gebeurt dit tijdens het boeking-proces.

Meer info over gescheiden ouders.

mijn familie

Een ouder ziet hier een overzicht van alle betalingen, facturen en spaarpotjes die gelinkt zijn aan de inschrijvingen die hij/zij geboekt heeft.

Bovenaan wordt een samenvatting gemaakt met verschuldigde bedragen of bedragen in het spaarpotje en betaaldata.

Via deze pagina kan een boeker resterende bedragen komen betalen.

Voor meer info over financiƫn, kan je hier terecht.

Vorige Inloggen als een ouder
Volgende Wat te doen bij gescheiden ouders?
In dit artikel: