-
Intro
-
Deelnemers
-
Monitoren
-
Financieel
-
Communicatie
-
Geavanceerd
Print
Een inschrijving annuleren
Een inschrijving annuleren is heel eenvoudig en kan je snel doen via de acties bij een inschrijving. Je krijgt dan enkele keuzes te zien:.
Wanneer je een inschrijving annuleert, gebeuren de volgende dingen:
- Er wordt een kredietnota toegevoegd in de Podio app ‘Facturen’.
- De status verandert naar ‘geannuleerd’ en de bedragen worden aangepast
- Er wordt een mail verzonden
Opgelet!
Ouders kunnen nooit zelf inschrijvingen annuleren via hun dashboard, behalve wanneer het gaat over een uitnodiging vanop de wachtlijst.
Tip!
Als je een inschrijving annuleert op een activiteit met een wachtlijst, nodig dan iemand van de wachtlijst uit om deel te nemen.
- Kostprijs inschrijving
= Het te betalen bedrag van de inschrijving, incl. opties en kortingen - Open (totaal)
= Het openstaand bedrag dat de ouder nog moet betalen. - Administratiekost
= Je hebt de mogelijkheid om een ouder een kost aan te rekenen voor het (laattijdig) annuleren van de inschrijving. Indien je het volledige bedrag wil terugstorten laat je dit veld gewoon leeg. - Reden annulatie
= Je hebt de mogelijkheid om een extra melding toe te voegen die mee zal verschijnen in de inschrijving. - Spaarpot / Terugbetaling
= Kies of je wilt terugbetalen of het geld in de spaarpot van de ouder wilt plaatsen.
- meer info over spaarpotten: klik hier
- meer info over terugbetalingen: klik hier
(deze keuze is niet zichtbaar als de inschrijving nog niet betaald was, of als de ouder nog andere inschrijvingen moest betalen: dan wordt het geld daaraan toegeschreven)
Een hele activiteit annuleren
Lees daarover meer via: https://kampadmin.be/helpdesk/deelnemers/aanbod/een-activiteit-afgelasten/
In dit artikel: