Print

De inschrijvingsflow van KampAdmin is zo laagdrempelig mogelijk. Om ouders niet te vertragen met lange invullijsten over zichzelf en hun kind, wordt enkel de meest noodzakelijke informatie opgevraagd tijdens de inschrijving.

Wanneer de storm rond het inschrijven wat is gaan liggen, wil je natuurlijk dat je leden hun persoonlijke informatie wél aanvullen. Hiervoor verschijnen, indien relevant, twee zaken op het ouderprofiel

 

Gegevens aanvullen

Bij een bevestigde inschrijving kan een knop ‘gegevens aanvullen’ verschijnen op het dashboard indien er nog gegevens ontbreken voor deze inschrijving. Het aanvullen van deze gegevens is in het bijzonder belangrijk om de fiscale attesten te kunnen opmaken. Hiervoor volstaan de basisgegevens die we nodig hebben bij een inschrijving, niet. 

Deze knop is slim en stuurt je door naar het juiste formulier waarin er nog informatie ontbreekt:

  1. Medisch info van de deelnemer
    Indien de activiteit vraagt naar medische info en deze nog niet werd opgeslagen.
  2. Persoonsinfo van de deelnemer
    Indien we nog een rijksregisternummer van de deelnemer verwachten, maar dat nog niet ingevuld is.
  3. Persoonsinfo van de boeker
    Indien we nog een rijksregisternummer van de boeker verwachten, maar dat nog niet ingevuld is.

Wordt één formulier aangevuld, maar ontbreken er nog andere gegevens, dan wordt de boeker vanzelf doorgestuurd naar het volgende formulier.

Wanneer een boeker de nodige info aanvult, verdwijnt de knop vanzelf.

Herinneringsmails rond gegevens aanvullen

Naast bovenstaande visuele triggers om boekers aan te sporen hun persoonlijke informatie aan te vullen, worden er een aantal automatische herinneringsmails gestuurd. Wanneer deze mails worden gestuurd wordt, tenzij expliciet vermeld, ingesteld via een instelling die je kan aanpassen. 

Een overzicht van de automatische mails vind je hier.

In dit artikel: