Print

De nieuwe monitorenmodule bestaat uit 3 delen die elkaar aanvullen:
de apps in Podio, de websitemodule  en de planningstool.

1. De apps in Podio

apps
  • Personen: Een lijst van alle personen in je systeem (vanuit de deelnemersmodule).
  • Activiteiten: Een lijst van alle activiteiten in je systeem (vanuit de deelnemersmodule).
  • Moni rollen:  Een lijst met de verschillende taakomschrijvingen die monitoren in je vereniging kunnen hebben. VB kok, hoofdanimator, instructor, kattenfluiteraar
  • Monitoren: Een lijst met al je monitoren, hun status, voorkeuren en extra gegevens.
  • Moni plaatsen: Een lijst met het aantal plaatsen per monitorenrol per activiteit. VB voor Danskamp Pasen: 3 tapdansleraars en 1 chauffeur
  • Moni inschrijvingen: Een overzicht van welke monitoren er waar ingeschreven zijn, hun status en hun contract.
  • Evaluaties: Een overzicht van de evaluaties door de monitoren

2. De websitemodule

Via de monitoren-embed kunnen monitoren zich aanmelden op jullie website en alle communicatie opvolgen. Eenmaal ingelogd kunnen de monitoren de volgende info terugvinden op hun persoonlijke pagina:

  • Voorkeuren waar ze hun voorkeuren en beschikbaarheden kunnen invullen
  • Vrije plaatsen waar ze zich kandidaat kunnen stellen op activiteiten (optioneel)
  • Activiteiten geeft een overzicht van:
    • Uitnodigingen voor activiteiten
    • Historiek van hun bevestigde, geweigerde of geannuleerde activiteiten
    • Overzicht van hun teamgenoten en praktische info van hun bevestigde activiteiten
  • Contracten die ze online kunnen tekenen & downloaden
  • Evaluaties in te vullen na afloop van de activiteiten
  • Persoonsgegevens (email, telefoonnummer, adres, profielfoto, IBAN…)

Meer inhoudelijke info: dashboard van monitoren
Meer technische info: de KampAdmin embed

3. De planningstool (Google Sheets / Organisator Dashboard)

De planningstool laat jullie toe om snel en vlot monitoren uit te nodigen of in te plannen op basis van hun profiel. Je kan er per moni-plaats zien hoeveel monitoren er ingepland zijn, hoeveel er nog nodig zijn, overzichtjes maken etc. Dit is ofwel een dynamische Google Sheet, ofwel het Organisator Dashboard, afhankelijk van je organisatie.

Meer info lees je hier.

Volgende Aanmelden als monitor
In dit artikel: