-
Intro
-
Deelnemers
-
Monitoren
-
Financieel
-
Communicatie
-
Geavanceerd
Hoera! Jouw organisatie heeft besloten om een groot stuk van de administratie door KampAdmin te laten doen. Voor je nu effectief in een strandstoel gaat zitten en een cocktail uitschenkt om te genieten van de herwonnen vrijheid, zijn er enkele stappen die je als administrator moet doorlopen.
Step 1 Maak een Podio-account aan
Om KampAdmin te kunnen gebruiken moet je een account aanmaken bij podio.com.
Ga naar https://podio.com/signup?lang=nl en vul de nodige gegevens in.
Klik op 'Aanmelden' waarna je een bevestingse-mail zult ontvangen.
Belangrijk: Als klant moet je zelf een contract afsluiten met Podio. Zo is alle data die wordt opgeslagen eigendom van jouw organisatie.
Tip: Je kan zonder problemen met meerdere gebruikers werken op één account, ook tegelijk.
Step 2 Installeer Power Tools voor Podio
Power Tools for Podio is een extensie die gebouwd is voor de Chrome webbrowser.
Deze add-on laat toe om uitgebreide rapporten te bouwen en om snel data aan te passen in Podio.
Deze video geeft je een korte introductie over de mogelijkheden van Power Tools for Podio: https://momentumtools.io/podio-bulk-edit-export
Heb je deze extensie geïnstalleerd, maar zie je toch geen acties/mails/pdf?
Her-initialiseer de extensie dan even zoals hier wordt uitgelegd.
Step 3 Installeer de KampAdmin mobiele app
KampAdmin biedt ook een mobiele applicatie aan om eenvoudig deelnemerslijsten te kunnen raadplegen, deelnemers in en uit te checken en medische- & contactinfo bij de hand te hebben op je kamp.
Alle informatie komt rechtstreeks uit de KampAdmin database en is altijd up to date. De app werkt zelfs als je geen internet hebt, ideaal voor urban kampen op de boerenbuiten.
Meer informatie over de app vind je hier.
Je kan de app downloaden via deze links:
Apple: https://apps.apple.com/us/app/kampadmin-check-in/id1468445636
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=be.kampadmin.leaderscheckinoutv2
