Print

KampAdmin biedt je 4 verschillende manieren om de deelnemersmodule te integreren op jouw website.

  1. Persoonlijke pagina voor ouders 
  2. Activiteitenzoeker
  3. Activiteitenlijst
  4. Detailpagina

Hieronder vind je meer uitleg over de drie verschillende embeds. In een ander artikel vind je meer technische uitleg voor de webbeheerder: https://kampadmin.zendesk.com/hc/en-us/articles/360010914599

1. Persoonlijke pagina voor ouders

Deze embed laat de ouder toe om in te loggen op hun persoonlijke pagina. Hier kan de ouder de volgende informatie terugvinden:

  1. Mijn inschrijvingen: Alle toekomstige en voorbije inschrijvingen, praktische informatie en documenten zoals de fiscale en deelname-attesten.
  2. Mijn betalingen: Een duidelijk overzicht wat de ouder moet betalen tegen wanneer, de facturen en eventueel het virtueel spaarpotje.
  3. Mijn familie: Een pagina om de persoonlijke informatie en medische fiches van de kinderen aan te vullen en bij te houden.

Opgelet: indien je de url van deze pagina verandert, moet je KampAdmin hiervan op de hoogte brengen. (bv. van kampen.be/mijn-login naar kampen.be/account)

2. Activiteitenzoeker

Deze embed laat de ouder toe om gemakkelijk (een deel van) je aanbod te doorzoeken en om online een inschrijving te plaatsen. De ouder kan filteren op locatie, periode en/of leeftijd.

3. Activiteitenlijst

Indien je een groot aantal activiteiten hebt, is het aan te raden om jullie activiteiten op te delen op verschillende webpagina’s. Deze tabel geeft dan een overzicht van een aantal specifieke activiteiten (bijvoorbeeld van een bepaald thema of op een bepaalde locatie).

4. Detailpagina

Je kan er ook voor kiezen om via het KampAdmin systeem een detailpagina over de activiteiten te tonen. Hier komen mensen terecht door te klikken op “meer info” bij de activiteitenzoeker.

 

Tags:
Vorige Inleiding deelnemersmodule
Volgende Een inschrijving boeken
In dit artikel: