Nieuwe helpdesk

De helpdesk van KampAdmin kreeg een visuele en functionele update! Alle bestaande artikels kregen een update en werden in intuïtieve categorieën geplaatst. Zo vind je onder ‘intro’ nu, mooi gebundeld, een algemene intro in KampAdmin, een intro voor de deelnemersmodule en een intro voor de monitorenmodule.Handig voor als je start bij KampAdmin & voor nieuwe medewerkers!

Gezamenlijke oproep bij overheden rond fiscale attesten

Het is 7 juni 2021, halfweg het kalenderjaar, en de erkende Vlaamse jeugd- en sportverenigingen kunnen nog geen fiscale attesten geven aan de gezinnen die boekingen plaatsen. Sterker nog, ze hebben geen idee hoe die er zullen gaan uitzien en welke gegevens er zullen moeten opstaan, ook niet voor activiteiten die al zijn doorgegaan (bv. in …

Verlaging transactiekost voor online betalingen

KampAdmin zette in 2020 samen met zijn organisaties hard in op Online Betalingen. Samen deden we zoveel betalingen dat we begin 2021 heronderhandelde met onze betaalpartner Mollie. We konden hen daarbij ook inhoudelijk overtuigen van de mooie, relevante werkingen en zij hadden oor voor het lastige jaar dat de jeugd- en sportsector achter de rug …

KampAdmin Conferentie 2021

De KampAdmin Conferentie werd een online editie voor de gelegenheid. Met 60 deelnemers van alle KampAdmin organisaties, werd er een hele dag uitgewisseld en gebrainstormd: Impact van Corona Nieuwigheden in KampAdmin Communicatie met jongeren Hoe doen anderen hun monitorenplanning? KAVO-tool integratie Nieuwe mobiele app UiTDatabankt & UiTPAS Open Q&A Activiteiten op dagbasis Nieuwe organisatorenmodule  Via …

Kampzoeker in een nieuw jasje

Eind oktober krijgt de kampzoeker van KampAdmin een visuele update. Deze zoeker wordt door verschillende organisaties gebruikt om (delen van) hun aanbod interactief filterbaar te maken op hun website. KampAdmin levert hiervoor een eenvoudige ‘embed’ die op elke soort website geplaatst kan worden. Extra filters Er zijn ook enkele nieuwe filters die bovenaan kunnen worden …

Vacature 2020

De afgelopen jaren is KampAdmin sterk gegroeid en sinds 2020 verwerken we jaarlijks meer dan 100.000 inschrijvingen.

Als medewerker klantenopvolging sta je continu in contact met onze organisaties in heel Vlaanderen. Je begeleidt opstartende organisaties en ondersteunt de gebruikers van KampAdmin bij vragen of problemen. Je denkt ook proactief mee na over de toekomst van KampAdmin. Jouw rechtstreekse collega Tobias kijkt alvast uit naar je komst!

Coronacrisis & KampAdmin

Corona bracht iedereen, ook de KampAdmin organisaties, in ongekend vaarwater. De paasactiviteiten moesten helaas worden afgelast en wekelijkse activiteiten werden tijdelijk gepauzeerd. KampAdmin deelt expertise en informeert zichzelf proactief via de bevoegde overheden & De Ambrassade. Via een wekelijkse update en enkele video-brainstorms werd snel een gezamenlijke strategie uitgewerkt. Met een arsenaal aan systemen rond automatische …

Eerste KampAdmin conferentie

Op 6 maart organiseerden we voor het eerst een heuse conferentie. Al enkele jaren speelden we met het idee in ons hoofd om de organisaties die KampAdmin gebruiken met elkaar in contact te brengen. Het zijn concullega’s met elk hun eigen doel en manier van werken, maar vaak ook met veel gelijkenissen. En vooral: met hetzelfde softwaresysteem om alles administratief en communicatief te verwerken.

V2.0 legacy page

De afgelopen jaren is KampAdmin sterk gegroeid en sinds 2020 verwerken we jaarlijks meer dan 130.000 inschrijvingen.

Wij hebben momenteel een vacature als medewerker klantenopvoling en als algemeen technisch medeweker.