Nieuwe helpdesk

De helpdesk van KampAdmin kreeg een visuele en functionele update!
Alle bestaande artikels kregen een update en werden in intuïtieve categorieën geplaatst.
Zo vind je onder ‘intro’ nu, mooi gebundeld, een algemene intro in KampAdmin, een intro voor de deelnemersmodule en een intro voor de monitorenmodule.
Handig voor als je start bij KampAdmin & voor nieuwe medewerkers!

De informatie over financiën en communicatie kregen een aparte categorie om het terugvinden van informatie te vergemakkelijken. Voor alle vragen rond online betalingen, kortingen, coupons én hoe je je boekhouder gelukkig kan houden, vind je hier in enkele klikken het antwoord. Niet meer zeker welke mails er automatisch verstuurd worden? Een vraag rond GDPR, SMS of nieuwsbrieven? ‘Communicatie’ is waar je moet zijn!

Daarnaast beschikt de helpdesk nu over een goede zoekfunctie, die hoe meer die gebruikt wordt, steeds betere resultaten zal geven. Rest ons dus de volgende oproep: allen naar de helpdesk!

PS: voor vragen die niet op de helpdesk terug te vinden zijn, zoals:

  • “Start je naast kampen nu ook met het organiseren van lessen?”
  • “Verdient je hele prijs- en kortingssysteem een grondige update?”
  • “Wil je ook starten met het plannen van de monitoren via de monitorenmodule van KampAdmin?”
  • “Wat is de beste manier om een nieuwe pot Nutella te openen?”

.. kan je zoals altijd bij het KampAdmin-team terecht!