Coronacrisis & KampAdmin

Corona bracht iedereen, ook de KampAdmin organisaties, in ongekend vaarwater. De paasactiviteiten moesten helaas worden afgelast en wekelijkse activiteiten werden tijdelijk gepauzeerd. KampAdmin deelt expertise en informeert zichzelf proactief via de bevoegde overheden & De Ambrassade. Via een wekelijkse update en enkele video-brainstorms werd snel een gezamenlijke strategie uitgewerkt.

Met een arsenaal aan systemen rond automatische annulaties, spaarpotjes, coupons, kortingen… konden we samen met onze organisaties deze crisis te lijf gaan! Ook de communicatie-tools uit KampAdmin werden gretig gebruikt om gezinnen te informeren over de vorderingen.

"We kunnen door KampAdmin snel schakelen en communiceren naar onze klanten. In dergelijke situaties kan je alleen maar blij zijn dat je een overzichtelijk systeem hebt om alles snel & eenvoudig aan te sturen!"​
“KampAdmin is onze rots in de branding! Ook in coronatijden, met zoveel onzekerheden, kunnen we erop rekenen, zowel onze gezinnen als de backoffice. Alles is nog nie naar de wuppe 😊”
“Een partner ben je in goede en slechte dagen. Het 'feel good' moment wanneer je weet dat je IT-partner in deze coronatijden proactief meedenkt en handelt valt niet te beschrijven! Een last valt van je schouders.”

Spaarpotjes & terugbetalingen

Via spaarpotjes kan je in KampAdmin iemand een tegoed geven om te besteden bij een volgende inschrijving. Dat kan bijvoorbeeld bij een annulatie of bij een dag afwezigheid door ziekte, maar ook voor vrijwilligers die je wilt belonen of winnaars van een wedstrijd.

Door het wegvallen van de activiteiten in de paasvakantie werd dit systeem heel veel gebruikt. Op die manier konden onze organisaties hun verliezen beperken. Een spaarpot zet de mensen ook aan om een nieuwe boeking te maken bij je organisatie. Als cadeautje begin september, hebben we het hele spaarpot-systeem versimpelt zodat dat administratief nóg eenvoudiger op te volgen is.

Sinds september 2020 kan je in KampAdmin ook automatisch terugbetalingen doen. Tijdens een annulatie wordt gevraagd of je (een deel van) de betaalde gelden wilt terugbetalen, in de spaarpot wilt zetten of wilt aanrekenen als administratieve kost, et voila!