Print

Wat is er nieuw?

In de eerste plaats is het nieuwe dashboard vooral veel sneller, compacter en frisser zodat je als planner vlotter kan werken en meer gegevens kan zien op je scherm. Daarnaast zijn er ook heel wat nieuwe functies en meer mogelijkheden om je eigen dashboard te beheren (klik op de afbeeldingen om ze groter te zien):

Sorteer & sleep kolommen

Je kan zelf kolommen van plaats wisselen en van grootte veranderen.

(klik op de afbeelding om te zien hoe)

Meer filters

Via het filter icoon bovenaan een kolom kan je uitgebreid filteren, aangepast aan het datatype in die kolom.

Je kan zelfs meerdere filters maken met EN en OF condities of filteren op teksten.

Via de zoekbalk kan je ook nog altijd snelle opzoekingen doen.

Link naar Podio

Indien je de rol 'admin' hebt, wordt er ook een link naar Podio toegevoegd. Zo kan je eenvoudig meer info vinden of dit item aanpassen in Podio. 

Excel & pdf export

Bovenaan elke tabel vind je ook een knop om te exporteren naar pdf of excel of om te printen.

Die export houdt rekening met de huidige sortering, filters, volgorde & geselecteerde kolommen en zelfs de breedte van de kolommen.

Keuzes worden onthouden

Alles wat je instelt wordt onthouden op je computer zodat je makkelijk kan verder werken waar je gebleven was.

Verschillende personen kunnen dus hun dashboard ook verschillend instellen. 

Globale filters

Via globale filters (bovenaan in de menu-balk) kan je jouw hele dashboard filteren op startdatum, categorie, locatie en/of thema.

Zo heb je meer overzicht en focus en laadt het dashboard ook sneller. 

Cijferoverzicht

Je kan eenvoudig een cijferoverzicht opvragen dat samenvat hoe ver je staat met de moni planning. 

Per periode en locatie wordt dan weergegeven hoeveel monitoren je al gevonden hebt t.o.v. hoeveel je er zoekt (eventueel splitsbaar per rol). 

Stille modus

Een tijdje geleden lanceerden we ook een stille modus om de monitoren in te plannen. 

Deze is reeds volledig compatibel met dit nieuwe dashboard!

Extra voorgefilterde lijsten

KampAdmin voorziet meer pasklare lijsten die je regelmatig nodig hebt. Bijvoorbeeld:

  • Moni plaatsen die overboekt zijn
  • Moni inschrijvingen die recent geweigerd werden
  • ...

Gecombineerde planning-weergave

Bij de "moni planning" kan je nu ook kiezen voor een groepering op "locatie & datum" waardoor je een mooie samenvatting per kampweek/locatie krijgt overheen verschillende activiteiten die op dezelfde locatie plaatsvinden. 

Veel plezier met dit nieuwe speelgoed! Wij zijn benieuwd naar jullie feedback.

Extra beveiliging

Aangezien je via dit dashboard toegang hebt tot meer en meer gegevens (inclusief persoonlijke en medische info), zal je vanaf nu als admin-organisator wekelijks moeten inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Deze extra beveiliging geldt voor heel je account vanaf 22/1.

Admin-organisator?
Je bent 'admin-organisator' als je de rollen 'admin' en 'organisator' hebt in Podio. Deze personen zijn medewerkers van je organisatie en hebben toegang tot alle data in het organisator-dashboard.

E-mail en wachtwoord?
Via jouw e-mailadres en wachtwoord moet je elke 7 dagen inloggen. Dit is niét je inlog van Podio, maar je inlog als moni/organisator op je KampAdmin dashboard of in de KampAdmin App.

Wachtwoord vergeten?
Indien je je wachtwoord niet kent of wilt aanpassen, kan je klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens krijg je speciale instructies om je wachtwoord aan te passen per mail. 

Wat met links in bladwijzers?
Je kan nog steeds een link opslaan naar je dashboard bij je bladwijzers. Eens per week zullen we je vragen naar je e-mail en wachtwoord.

Ik moet vaker opnieuw inloggen...
Op een nieuwe computer moet je sowieso steeds opnieuw inloggen. 
Ook als je op het account van een andere ouder of moni bent geweest, moet je opnieuw inloggen om toegang te krijgen tot je organisator dashboard als admin-organisator. 

Tags:
In dit artikel: