Print

De monitorenmodule van KampAdmin bestaat uit 4 delen die elkaar aanvullen:

  1. Podio
  2. Web-app voor monitoren
  3. Aanwezigheden app (check-in app)
  4. Planningstool voor admins (organisator dashboard)

1. Podio

In Podio zijn er verschillende app (tabellen) die een rol spelen in de monitorenmodule. Sommige worden gedeeld met de deelnemersmodule zodat je zo weinig mogelijk informatie dubbel moet opgeven (bv. Activiteiten & Personen). Andere apps zijn enkel relevant voor de monitorenmodule. 

Hieronder vind je een schematisch overzicht van de belangrijkste Podio-apps uit de moniotorenmodule en hoe deze aan elkaar hangen. 

apps
  • Personen: Een lijst van alle personen in je systeem (vanuit de deelnemersmodule).
  • Monitoren: Een lijst met al je monitoren, hun status, voorkeuren en extra gegevens.

  • Activiteiten: Een lijst van alle activiteiten in je systeem (vanuit de deelnemersmodule).
  • Moni rollen:  Een lijst met de verschillende taakomschrijvingen die monitoren in je vereniging kunnen hebben. 
    VB kok, hoofdanimator, instructeur, kattenfluiteraar
  • Moni plaatsen: Een lijst met het aantal plaatsen per monitorenrol per activiteit. 
    VB voor Danskamp Pasen: 3 tapdansleraars en 1 chauffeur
     
  • Moni inschrijvingen: Een overzicht van welke monitoren er waar ingeschreven zijn, hun status en hun contract.
  • Moni evaluaties: Een overzicht van de evaluaties door de monitoren

2. App voor monitoren

Via de monitoren-embed kunnen monitoren zich aanmelden op jullie website. Eenmaal ingelogd werken de monitoren in een web-app met de volgende onderdelen: 

Deze app kan gebruikt worden als website op computers en ook geïnstalleerd worden onder je eigen naar en icoon op smartphones. Je kan er veel naar je hand zetten qua kleuren en taalgebruik, onderdelen, filters… 

Meer info: app voor monitoren

App voor monitoren

3. Aanwezigheden app

Via de check-in app kunnen monitoren aanwezigheden opnemen op activiteiten. Dit is een app die gedownload kan worden van app-stores. 

Eenmaal gedownload kunnen monitoren zich inloggen en zullen ze aanwezigheidslijsten kunnen raadplegen voor activiteiten waarvoor zij een moni-inschrijving hebben. Ze kunnen hier ook een hele hoop andere nuttige info raadplegen of zelfs boodschappen doorgeven naar de organisatie via de app.

Voor meer info: Aanwezigheden app

4. De planningstool (Organisator Dashboard)

De planningstool of organisator-dashboard laat jullie toe om snel en vlot monitoren uit te nodigen of in te plannen op basis van hun profiel. Je kan er per moni-plaats zien hoeveel monitoren er ingepland zijn, hoeveel er nog nodig zijn, overzichtjes maken etc. 

Meer info lees je hier.

In dit artikel: